torstai 2. kesäkuuta 2011

Mökillä ;)

Tänään lähettiin mökille melko uudella Busterilla. Sit ku oltii mökil ni mun täti ja sen mies oli siellä:). No sit ne kerto et mun yks tyyppi oli löytäny jonkun pullon jossa oli joku homeinen lappu. Sit mun tädin mies leikkas sen pullon kaulan auki ja otettii se lappu sieltä ja kauhuissani huomasin et se haisi ihan järkyttävältä. No luin sen silti ja totesin et se oli mun ja mun isosiskon lähettämä pulloposti. Siin luki jottai et tuu tänne meijän mökille ja jätä lappu jos ei olla kotona. Terveisin ystäväsi. Lähetetty: 8.8.2009! Siinä kohtaa tajusin et se oli 2 vuotta vanha. Jonkin ajan päästä otin haavin ja vadin ja menin kalastamaan. Lopputulos oli se että olin saanut vain 5 kotiloa. Sit kohta me lähettin kotiin. Jätettiin vene mun sedän venepaikalle, koska iskä mennis huomen aamulla tekee laiturii sinne mökille, koska sillä on vapaapäivä. Sit lähettii ajaan kotiin trailerin kaa. Koton kävin viel suihkus ja tulin kirjottaa tätä. Meen kohta syömään iltapalaa, joten moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti